Bölme işlemi öğretirken görsel materyallerin nasıl etkili olabileceğine dair yazıda bahsedilenler çok ilginç. Özellikle somut nesneler kullanarak çocukların paylaşım yapmasını sağlamak, bu kavramı daha somut hale getiriyor. Senin deneyimlerin arasında görsel materyallerle bölme öğretimi kısmında uyguladığın özel bir yöntem var mı? Grafikler kullanarak ders anlatımını nasıl yapılandırıyorsun? Ayrıca, gruplama oyunları arasında en çok hangi tür oyunlar öğrencilerinin ilgisini çekiyor? Öğrencilerinin geri bildirimlerinde en çok hangi aktiviteleri beğendiklerini öğrenmek, öğretim sürecini nasıl etkiliyor?
Bölme işlemi öğretirken görsel materyallerin nasıl etkili olabileceğine dair yazıda bahsedilenler çok ilginç. Özellikle somut nesneler kullanarak çocukların paylaşım yapmasını sağlamak, bu kavramı daha somut hale getiriyor. Senin deneyimlerin arasında görsel materyallerle bölme öğretimi kısmında uyguladığın özel bir yöntem var mı? Grafikler kullanarak ders anlatımını nasıl yapılandırıyorsun? Ayrıca, gruplama oyunları arasında en çok hangi tür oyunlar öğrencilerinin ilgisini çekiyor? Öğrencilerinin geri bildirimlerinde en çok hangi aktiviteleri beğendiklerini öğrenmek, öğretim sürecini nasıl etkiliyor?
Cevap yaz